الأربعاء، 25 أبريل 2012

ليه سيبتني ؟؟؟

 

 

الحلقة الرابعة




كملت منى كتابة الايميل اللي هتبعته لسامي جوزها.................................
وعلى قد الحاجات اللي كانت بتزعلني منك على قد ما كنت بتعمل حاجات جميله بتخليني انسى الزعل
يعني لما كنت بتساعدني في شغل البيت لما ابقى تعبانه ومعاملة الكويسه لماما و وقوفك معايا لما عرفنا اني عندي مشاكل في الحمل و رفضك اننا نقول لاي حد ان المشكله عندي انا و اصريت تقول ان العيب منك انت و انك كنت بتكلمني في الموبايل كتير طول ما احنا بعيد عن بعض و ايميلاتك اللي كلها حب في المناسبات اللي تخصنا زي عيد جوازنا و عيد ميلادي و الهدايا الجميله اللي كنت بتشتريها وتخبيها عشان ادور عليها وتكون احلى مفاجأه اما بقى احلى حاجه عملتها لما كتبتلي جواب وده اول جواب تكتبهولي في حياتنا مع بعض واللي كنت بتحكي فيه ايه اكتر حاجات بتحبها في و احساسك لما شوفتني بفستان الفرح وفرحتك بيا واني زوجه صالحه معاك وانك بتحبني اوي .


عارف يا سامي ايه اكتر حاجه بتزعلني منك؟




انك زعلك بيطول






وعارف ايه حاجه بحبها فيك؟








انك احن انسان قالبته في حياتي








بحبك يا سامي ... يا ريت تتصل بيا وتقولي انا جاي حضريلي عشا جميل وشغلي موسيقى هاديه
و البسي الفستان الاحمر اللي انا بحبه......................




انا هستنى تليفونك يا حبيبي...............




بعتت منى الايميل وفضلت ماسكه الموبايل في ايدها مستنياه يتصل بيها.............وفضلت قاعده كتير وهو متصلش و فجأة سمعت جرس الباب فقامت تجري عشان تفتح لجوزها و حبيبها سامي
وفتحت الباب لقيت مفاجأة ........................

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق