الخميس، 26 أبريل 2012

بتحبني ؟

 

 

الحلقة الثانية عشر

 

 

ضحك بابا ليلى لما لقيها اتكسفت وقالها:
باباها:ها ايه آخر اخباره؟

ليلى:كويس
باباها:عملتي ايه في المنتجع؟
ليلى:خلصت تصوير وسلمت الصور
باباها:وخالد كان رأيه ايه في الصور؟
ليلى وهي سرحانه: مش عارفه
باباها:ليه ؟ هو لسه ماشافهمش؟
ليلى:اصلي سلمتهم للسكرتيره واخدت اذن ومشيت بدري
باباها وهو بيضحك:طيب
موبايل ليلى كان بيرن فهي قامت تجري فاكره انه خالد بس لقيت رقم غريب:
ليلى:الو
ايهاب:ازيك يا ليلى انا ايهاب
ليلى:اهلا ازيك يا ايهاب , خير في حاجه؟
ايهاب:لا ابدا اصليك مشيتي من غير ما اسلم عليك
ليلى:معلش اصلي كان ورايا شغل كتير
ايهاب:طيب هتيجي الافتتاح؟
ليلى:ان شاء الله هحاول
ايهاب:انا هستناكي تنوري المنتجع يوم الحفله
ليلى:ان شاء الله

وقفلت ليلى وهي زعلانه عشان خالد مسألش عليها وخصوصا انها قالت لمروه انها تعبانه.............................
دخلت ليلى اوضتها بعد ما اتعشت مع باباها ومامتها وقعدت على السرير و فضلت تفكر في خالد ورن موبايلها فمسكته ووقفت بسرعه لما لقيته رقم خالد وكانت مش عارفه تقوله ايه:
ليلى:الو
خالد:انا صحيتك؟
ليلى:لا ابدا انا صاحيه
خالد:روحتي ليه بدري؟
ليلى:كنت تعبانه شويه
خالد:سلامتك
ليلى:الله يسلمك
خالد:على فكره الصور راااااائعه
ليلى:بجد
خالد:بجد انتي فنانه
ليلى:ميرسي
خالد:اسيبك بقى عشان ترتاحي
ليلى:اوكيه
خالد:مع السلامه
ليلى:مع السلامه
وفضلت ليلى فرحانه وحضنت المخده ونامت.....................

خالد قفل معاها وقعد يفكر هو ليه كلمها ؟ وليه زعل لما روحت من غير ما يشوفها؟ يا ترى ايه اللى بيحصل يا خالد!!!!!!!!!!!!!!



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق