الخميس، 26 أبريل 2012

بتحبني ؟

 

 

الحلقة الثالثة

 

رجعت ليلى البيت وسلمت على باباها ومامتها ودخلت اوضتها تغير عشان تتغدى معاهم وقبل ما تخرج فتحت اللاب توب بتاعها
ولقيت ايميل من الشركه انها قبلت في الوظيفه فخرجت فرحانه وقالتلهم:

ليلى:يا جماعه انا قبلت باركولي
باباها :مبروك يا حبيبتي
مامتها:بس يا رب متسيبهمش زي الشركه اللي فاتت
ليلى :يا ماما انا مش بحب حد يصادر افكاري انا عايزه اكون حره
مامتها:لما نشوف لما تتجوزي هتبقي حره ازاي ( باباها قعد يضحك )
ليلى:انا لا يمكن اتجوز واحد عشان يتحكم فيا انا بقولكم اهوه, بتضحك على ايه يا بابا؟
باباها:اصلك فكرتيني بمامتك زمان ههههههههههه
مامتها:تقصد ايه؟
باباها :اصلها كانت بتقول نفس الكلام ده لغاية ما قابلتني وحبيتني من اول نظره
ليلى:طيب يا ريت الاقي انسان زيك يا احلى اب فالدنيا
مامتها:بقى انا اللي حبيتك من اول نظره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باباها:خلاص يا ستي انا اللي وقعت في غرامك ( مامتها وشها احمر)
ليلى:اقوم انا بقى واسيبكم ولا هنتغدى
مامتها:يلا يا حبيبتي الاكل جاهز
وفضلوا يتكلموا على الشغل ويضحكوا وليلى بتحكلهم على مديرها الوسيم والواثق في نفسه جدا...............



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق