بتحبني ؟
الحلقة الحادية و الثلاثون
طلعت ليلى اوضتها وقعدت تعيط عشان مش عارفه تعمل ايه
وازاي تفهم خالد انها مش مخطوبه وهتعمل ايه مع ايهاب لما
يعرف...........
صحيت ليلى الصبح على صوت تليفون اوضتها ولقيت نفسها نامت بهدومها:
ليلى:الو
ايهاب:وحشتيني
ليلى:ايهاب ؟ وصلت امتى؟
ايهاب:لسه طالع اوضتي حالا وقلت اكلمك
ليلى:كويس انك جيت انا محتاجالك اوي
ايهاب:خير يا ليلى مالك؟
ليلى:قابلني في المطعم تحت
ايهاب:طيب اوكيه اديني ربع ساعه واكون تحت
ليلى:اوكيه
ولبست ليلى جيب واسعه لونها لبني وفيها ورود بيضا وفوشيا و لبست عليها بادي فوشيا ونزلت لقيت ايهاب مستنيها تحت:
ايهاب:ايه ده انتي كنتي بتعيطي؟
ليلى:لا ابدا
ايهاب:مالك يا ليلى؟
ليلى حكت لايهاب كل حاجه وانها قالت لخالد انهم مخطوبين ومش عارفه تعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟
ايهاب:بقى عشان كده كنتي رافضه اني اتقدملك
ليلى:ضدقني يا ايهاب انت انسان ممتاز بس غصب عني
ايهاب بصلها بحب:انا مصدقك يا لولو
ليلى:طيب هنعمل ايه دلوقتي؟
ايهاب:سيبي الموضوع ده عليا
ليلى:لازم تقولي هتعمل ايه؟
ايهاب:متقلقيش انت بس
وهما بيفطروا جه خالد قعد معاهم عالترابيزه:
خالد:صباح الخير يا ليلى, حمدلله على السلامه يا ايهاب
ليلى:صباح الخير
ايهاب:ازيك يا خالد ؟ اخبارك ايه؟
خالد:تمام الحمد لله
ايهاب:هتعملوا ايه عقبال معاد المعرض بالليل؟
خالد:انا هقابل جماعه اصحابي خليكوا انتوا براحتكم
ايهاب:مش ممكن احنا هنقضي اليوم سوا
خالد:لا بجد مفيش داعي
ايهاب:لو مجتش معانا هزعل
ايهاب وهو بيغمز بعينيه لليلى عشان يغيظها: ولا ايه يا لولو
ليلى وهي وشها احمر من الغيظ:اللي تشوفوا يا ايهاب
واتفقوا يروحوا يتمشوا في فيستيفال مول وبعدين ايهاب هيوديهم كافيه عالبحر................................
ولما قرب معاد المعرض رجعوا الفندق عشان يغيروا هدومهم وليلى اول ما دخلت اوضتها حست انها كانت متوتره طول الوقت ومحتاجه ترتاح من الضغط ودخلت خدت شاور وخرجت لبست فستان اسود طويل وعليه صاندال اسود ورفعت شعرها لفوق وحطت ميك اب على فضي ونزلت عشان تتابع المعرض واول ما نزلت لقيت خالد واقف بيتكلم مع اصحاب شركات اجانب فبصت عليه و راحت وقفت مع ايهاب و نسيت ليلى خالد طول وقت المعرض عشان كانت مشغوله مع الناس اللي عايزه تحجز في مشروع شرم الشيخ بتاع ايهاب وفاتت اربع ساعات والمعرض خلص وايهاب وقف مع خالد وجت ليلى تقف معاهم واتفقوا يروحوا يسهروا في فندق جميرا بيتش وراحوا كلهم لقيوا حجز باسم ايهاب في ترابيزه جميله بتبص عالبحر وعليها شموع جميله وورد طبيعي وكان في موسيقى هاديه بتتعزف وبعد ما قعدوا بشويه جه تليفون لايهاب فقام يتكلم وجه قالهم:
ايهاب:معلش يا جماعه انا هستأذنكم نص ساعه بالضبط واحد صاحبي مستنيني مش هتأخر
ليلى:بس.............
ايهاب:متقلقيش نص ساعه بالضبط
خالد:اوكيه يا ايهاب
ليلى:خلاص اوكيه
ومشي ايهاب وسابهم مع بعض وليلى فضلت ساكته مش عارفه تقول ايه:
خالد:ساكته ليه؟
ليلى:ابدا بسمع الموسيقى
خالد قام ومد ايديه:تسمحيلي بالرقصه ده؟
ليلى من غير ما تفكر حطت ايديها في ايديه وقامت معاه وكانت اغنيه رومانسه قديمه وغمضت ليلى عينيها وحطت راسها على كتف خالد وه حضنها جامد كأنه خايف تروح منه تاني وهي نسيت كل حاجه نسيت ايهاب وساره وشكها طول الفتره اللي فاتت ان خالد نسيها وفضلوا يرقصوا من غير ما يتكلموا ولا كلمه...........
صحيت ليلى الصبح على صوت تليفون اوضتها ولقيت نفسها نامت بهدومها:
ليلى:الو
ايهاب:وحشتيني
ليلى:ايهاب ؟ وصلت امتى؟
ايهاب:لسه طالع اوضتي حالا وقلت اكلمك
ليلى:كويس انك جيت انا محتاجالك اوي
ايهاب:خير يا ليلى مالك؟
ليلى:قابلني في المطعم تحت
ايهاب:طيب اوكيه اديني ربع ساعه واكون تحت
ليلى:اوكيه
ولبست ليلى جيب واسعه لونها لبني وفيها ورود بيضا وفوشيا و لبست عليها بادي فوشيا ونزلت لقيت ايهاب مستنيها تحت:
ايهاب:ايه ده انتي كنتي بتعيطي؟
ليلى:لا ابدا
ايهاب:مالك يا ليلى؟
ليلى حكت لايهاب كل حاجه وانها قالت لخالد انهم مخطوبين ومش عارفه تعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟
ايهاب:بقى عشان كده كنتي رافضه اني اتقدملك
ليلى:ضدقني يا ايهاب انت انسان ممتاز بس غصب عني
ايهاب بصلها بحب:انا مصدقك يا لولو
ليلى:طيب هنعمل ايه دلوقتي؟
ايهاب:سيبي الموضوع ده عليا
ليلى:لازم تقولي هتعمل ايه؟
ايهاب:متقلقيش انت بس
وهما بيفطروا جه خالد قعد معاهم عالترابيزه:
خالد:صباح الخير يا ليلى, حمدلله على السلامه يا ايهاب
ليلى:صباح الخير
ايهاب:ازيك يا خالد ؟ اخبارك ايه؟
خالد:تمام الحمد لله
ايهاب:هتعملوا ايه عقبال معاد المعرض بالليل؟
خالد:انا هقابل جماعه اصحابي خليكوا انتوا براحتكم
ايهاب:مش ممكن احنا هنقضي اليوم سوا
خالد:لا بجد مفيش داعي
ايهاب:لو مجتش معانا هزعل
ايهاب وهو بيغمز بعينيه لليلى عشان يغيظها: ولا ايه يا لولو
ليلى وهي وشها احمر من الغيظ:اللي تشوفوا يا ايهاب
واتفقوا يروحوا يتمشوا في فيستيفال مول وبعدين ايهاب هيوديهم كافيه عالبحر................................
ولما قرب معاد المعرض رجعوا الفندق عشان يغيروا هدومهم وليلى اول ما دخلت اوضتها حست انها كانت متوتره طول الوقت ومحتاجه ترتاح من الضغط ودخلت خدت شاور وخرجت لبست فستان اسود طويل وعليه صاندال اسود ورفعت شعرها لفوق وحطت ميك اب على فضي ونزلت عشان تتابع المعرض واول ما نزلت لقيت خالد واقف بيتكلم مع اصحاب شركات اجانب فبصت عليه و راحت وقفت مع ايهاب و نسيت ليلى خالد طول وقت المعرض عشان كانت مشغوله مع الناس اللي عايزه تحجز في مشروع شرم الشيخ بتاع ايهاب وفاتت اربع ساعات والمعرض خلص وايهاب وقف مع خالد وجت ليلى تقف معاهم واتفقوا يروحوا يسهروا في فندق جميرا بيتش وراحوا كلهم لقيوا حجز باسم ايهاب في ترابيزه جميله بتبص عالبحر وعليها شموع جميله وورد طبيعي وكان في موسيقى هاديه بتتعزف وبعد ما قعدوا بشويه جه تليفون لايهاب فقام يتكلم وجه قالهم:
ايهاب:معلش يا جماعه انا هستأذنكم نص ساعه بالضبط واحد صاحبي مستنيني مش هتأخر
ليلى:بس.............
ايهاب:متقلقيش نص ساعه بالضبط
خالد:اوكيه يا ايهاب
ليلى:خلاص اوكيه
ومشي ايهاب وسابهم مع بعض وليلى فضلت ساكته مش عارفه تقول ايه:
خالد:ساكته ليه؟
ليلى:ابدا بسمع الموسيقى
خالد قام ومد ايديه:تسمحيلي بالرقصه ده؟
ليلى من غير ما تفكر حطت ايديها في ايديه وقامت معاه وكانت اغنيه رومانسه قديمه وغمضت ليلى عينيها وحطت راسها على كتف خالد وه حضنها جامد كأنه خايف تروح منه تاني وهي نسيت كل حاجه نسيت ايهاب وساره وشكها طول الفتره اللي فاتت ان خالد نسيها وفضلوا يرقصوا من غير ما يتكلموا ولا كلمه...........
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق